Değerlendirme | Adet |
---|---|
Dönem içi değerlendirme sınavı | 1 |
Ödev | 0 |
Uygulama | 0 |
Projeler | 0 |
Pratik | 0 |
Kısa Sınav | 0 |
Yıl sonu sınavı | 1 |
Etkinlik | Sayısı | Süresi | Toplam İş Yükü Saati |
---|---|---|---|
Ders Süresi (Hafta x Ders Saati) | 0 | 0 | 0 |
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme) | 0 | 0 | 0 |
Ödevler | 0 | 0 | 0 |
Kısa Süreli Sınavlar (sınav + hazırlık) | 0 | 0 | 0 |
Ara Sınavlar (sınav + hazırlık) | 0 | 0 | 0 |
Proje | 0 | 0 | 0 |
Laboratuar | 0 | 0 | 0 |
Yarıyıl Sonu Sınavı (sınav + hazırlık) | 0 | 0 | 0 |
Diğer | 0 | 0 | 0 |
TOPLAM | 0 | 0 | 0 |
AKTS Kredisi | 0 | 0 | 2 |
AKTS Kredisi | 0 | 0 | 2 |
Ders Hedefi | P1 | P2 | P3 | P4 | P5 | P6 | P7 | P8 | P9 | P10 | P11 | P12 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. Diş Hekimliği kliniğinde kullanılan dental materyalleri tanıyabilmeli 2. Klinik ve laboratuarda kullanılan alet ve cihazları listeleyebilmeli 3. Ölçü maddelerini karşılaştırabilmeli 4. Dental seramikleri sınıflandırabilmeli 5. Simanları listeleyebilmeli 6. Endodontik diş tedavisinde kullanılan aletleri tanıyabilmeli 7. Pedodonti malzemelerini bilebilmeli 8. Ortodonti malzemelerini bilebilmeli - Kullanım alanlarını söyleyebilmeli. - Diş hekimliğinde kullanılan malzemelerin ve aletlerin en etkin kullanım yöntemlerini açıklayabilmeli. - Bu aletler için uygun olan periyodik bakım ve sterilizasyon ile ilgili gerekli olan temel bilgileri açıklayabilmelidir | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Diş Hekimliği kliniğinde kullanılan restoratif, endodonti ve protetik diş tedavisindeki materyalleri sayabilmeli | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kullanım alanları söyleyebilmeli | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Diş Hekimliğinde kullanılan malzemelerin ve aletlerin en etkin kullanım yöntemlerini açıklayabilmeli | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bu aletler için uygun olan periyodik bakım ve sterilizasyon ile ilgili gerekli olan temel bilgileri açıklayabilmelidir. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |