Değerlendirme | Adet |
---|---|
Dönem içi değerlendirme sınavı | 1 |
Ödev | 0 |
Uygulama | 0 |
Projeler | 0 |
Pratik | 0 |
Kısa Sınav | 0 |
Yıl sonu sınavı | 1 |
Etkinlik | Sayısı | Süresi | Toplam İş Yükü Saati |
---|---|---|---|
Ders Süresi (Hafta x Ders Saati) | 0 | 0 | 0 |
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme) | 0 | 0 | 0 |
Ödevler | 0 | 0 | 0 |
Kısa Süreli Sınavlar (sınav + hazırlık) | 0 | 0 | 0 |
Ara Sınavlar (sınav + hazırlık) | 0 | 0 | 0 |
Proje | 0 | 0 | 0 |
Laboratuar | 0 | 0 | 0 |
Yarıyıl Sonu Sınavı (sınav + hazırlık) | 0 | 0 | 0 |
Diğer | 0 | 0 | 0 |
TOPLAM | 0 | 0 | 0 |
AKTS Kredisi | 0 | 0 | 1 |
AKTS Kredisi | 0 | 0 | 1 |
Ders Hedefi | P1 | P2 | P3 | P4 | P5 | P6 | P7 | P8 | P9 | P10 | P11 | P12 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ortodontik tedavilerde gerfekli olan tanı yöntemlerini, normal bir bireyin büyüme ve gelişim evrelerini, bireyin yaşı, büyüme ve gelişimi dönemini göz önünde bulundurarak normali yada normalden sapmayı, kraniofasiyal büyüme ve gelişimin ortodontik tanı ve tedavi planlamasına etkilerini tanıyabilmeli | 3 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 4 | 4 |
İskeletsel sınıfI, sınıfII ve sınıfIII malokluzyonları, artmış yüz yüksekliği, azalmış yüz yüksekliği gibi vertikal, laterognati ve maksiller darlık gibi transversal problemleri tanıyabilmeli | 3 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 4 | 4 |
Mikrodonti, makrodonti, transpozisyon, ektopik erüpsiyon, diestema gibi diş şekil, boyut ve konum anomilerine tanı koyabilmeli, angle sınıf I, Angle sını II bölüm 1 ve 2, Angle sınıf III ve sınıf II subdivizyon malokluzonları tanımlayabilmeli | 3 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 4 | 4 |
Artmış overjet, derin kapanış(deep bite), çapraz kapanış, dentoalveolar retrüzyon/protrüzyon gibi anomileri tanımak ve tanımlayabilmeli | 3 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 4 | 4 |